2009年6月28日日曜日

Starlust A La Mode store open!

12/4 Starlust A La Mode shop @ Bill open!

we opened new location store @Starlust A La Mode,Bill.
Starlust A La Mode is new SIM of starlust group
opening Bill on Friday, June 26th at 6PM SLT.

we also prepared dollorbie and groupgift.
(We've finished to distribute dollorbie. thanks a lot :)

Candy God tee #33 light pink

not only this, many shop put freebie on big bridge.

Candy God tee #23 light green

this is also our O-Matic group gift.
if you don't mind, plz join our O-Matic groups.

go to 12/4 @Starlust A La Mode, Bill



Starlustの新しいSIM,Billに新しいお店をオープンしました。
以前の場所よりもプリムも多いですし広いので
いろいろとできそうです。
また今回からO-Maticも導入してみました。
グループギフトも用意しましたのでよかったら入ってみてください。
お店の新製品情報などを中心にお届けする予定です。

SIMの橋の上には上記のダラビー
(配布終了しました。ありがとうございました。)だけでなく
多くのお店がフリービーやダラビーを出してくれています。
いいお店がたくさん入っているSIMですので、
よかったら遊びにきてみてください。

Starlust A La Mode店へはこちらからどうぞ

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。